Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Luty

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze na luty

1.W  karnawale same bale.

- zapoznanie z tradycją organizowania zabaw karnawałowych

- projektowanie strojów karnawałowych podczas zajęć plastycznych

- współudział w  zorganizowaniu balu kostiumowego w przedszkolu

- rozwijanie umiejętności liczenia

- umuzykalnianie dzieci

- wdraża nie do prawidłowego posługiwania się nożyczkami.

  1. Siły przyrody

- kształtowanie poczucia szacunku wobec sił przyrody

- poznanie odnawialnych i nieodnawialnych źródeł energii

- wdrażanie do dbania o środowisko naturalne

- czytanie globalne słowa: globus, ziemia

- poznanie rodzajów skał i minerałów

- poznanie zawodu jubilera

- zabawy z wodą

- zachęcanie do obserwacji doświadczeń z kryształami soli

 

  1. Dbamy o zdrowie

- uświadomienie jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie

- kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych

- poznawanie zasad zdrowego stylu życia

- zachęcenie do uprawiania sportu i spacerów na świeżym powietrzu

- usprawnianie narządów artykulacyjnych

- rozwijanie mowy.

  1. Cztery żywioły

- kształtowanie poczucia szacunku do sił przyrody

- poznanie zjawisk atmosferycznych

- poznanie właściwości powietrza

- rozwijanie umiejętności przewidywania następstw

- poznawanie świata przez doświadczenia i eksperymenty

- rozwijanie pojęć ciężki – lekki

- poznanie charakteru pracy strażaka