Maj
Zamierzenia dydaktyczno - wychowawcze na maj
- Jak powstaje książka?
- rozwijanie zainteresowania książką jako źródłem wiedzy, przeżyć i doświadczeń
- wzbogacenie wiedzy i słownictwa związanego z powstaniem książek
- wdrażanie do szanowania książek i właściwego z nich korzystania
- nauka korzystania z książek w sposób samodzielny, refleksyjny i twórczy
- rozwijanie wyobraźni
- rozwijanie umiejętności klasyfikowania
- ćwiczenie kodowania.
- Wiosna na łące
- poznanie roślin i zwierząt żyjących na łące
- majowa łąka w ekspresji plastycznej
- kształtowanie empatycznego stosunku do świata przyrody i aktywnej postawy w celu jej chronienia
- poznanie wybranych wiadomości na temat pszczół
- rozwijanie umiejętności współpracy
- rozwijanie spostrzegawczości.
- Ja i moja rodzina
- kształtowanie umiejętności wyrażania miłości wobec członków najbliższej rodziny
- rozwijanie umiejętności swobodnej improwizacji w tańcu
- rozwijanie koordynacji ruchowej
- rozwijanie umiejętności komunikacji
- rozwijanie logicznego myślenia i szybkiego przeliczania
- Podróże, ach podróże
- poznanie i dostrzeganie korzyści posiadania przyjaciół z całego świata
- uświadamianie potrzeby akceptacji drugiej osoby
- poznanie kultury egipskiej
- poznanie zwyczajów rówieśników z różnych stron świata