Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Marzec

Zamierzenie dydaktyczno-wychowawcze na marzec

1.Poznajemy zawody

-poznanie pracy krawcowej, fryzjera, piekarza, lekarza

-inicjowanie rozmów na temat pracy zawodowej rodziców

-rozwijanie kreatywności

-rozwijanie umiejętności wycinania

-doskonalenie posługiwania się liczebnikami w zakresie 3 i więcej

  1. Mały matematyk

- rozwijanie umiejętności liczenia

- zapoznanie z wagą szalkową

- rozwijanie umiejętności mierzenia długości i objętości

- zachęcanie do wspólnego działania

  1. Wiosna tuż-tuż

-obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie przed zbliżającą się wiosną,( np.: coraz dłuższe dni, coraz wyższa   temperatura, topnienie śniegu   i lodu, powracające pierwsze  ptaki (skowronki, czajki, szpaki)

- poznawanie zwiastunów wiosny, (np. kwitnienie wierzby i leszczyny, pojawienie się pąków na  drzewach)

- rozwijanie umiejętności wokalnych

- poznanie wybranych  elementów pogody

- rozwijanie umiejętności malowania

- rozwijanie percepcji  słuchowej

  1. Wiosenne hodowle

-Zakładanie zielonego ogródka w sali

-poznanie czynników potrzebnych do rozwoju roślin

- rozwijanie umiejętności wokalnych

- rozwijanie umiejętności plastycznych

- rozwijanie wyobraźni  przestrzennej

- rozwijanie umiejętności liczenia

 

Piosenka „Wiosenny spacerek”

  1. Tup, tup, tup, tup, tup, tup.

Już cieplutkie słońce świeci,

na wycieczkę poszły dzieci

z naszego przedszkola,

z naszego przedszkola.

  1. Tup, tup, tup, tup, tup, tup.

Tu fiołek, tam pierwiosnek,

widać wiosnę, słychać wiosnę

w lesie i na polach,

w lesie i na polach.

  1. Ćwir, ćwir, ćwir, ćwir, ćwir, ćwir.

Jaskółeczka czarna, mała

z ciepłych krajów przyleciała,

gniazdo swe buduje,

gniazdo swe buduje.

Wiersz „Wiosna” (M. Frączek)

Przyszła do nas wiosna,

ciepła i radosna.

Ptaszek pięknie śpiewa,

zielenią się drzewa.

Słonko w górze świeci,

Weselą się dzieci.

Każdy dobry nastrój ma,

niechaj wiosna długo trwa

1.Poznajemy zawody

-poznanie pracy krawcowej, fryzjera, piekarza, lekarza

-inicjowanie rozmów na temat pracy zawodowej rodziców

-rozwijanie kreatywności

-rozwijanie umiejętności wycinania

-doskonalenie posługiwania się liczebnikami w zakresie 3 i więcej

  1. Mały matematyk

- rozwijanie umiejętności liczenia

- zapoznanie z wagą szalkową

- rozwijanie umiejętności mierzenia długości i objętości

- zachęcanie do wspólnego działania

  1. Wiosna tuż-tuż

-obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie przed zbliżającą się wiosną,( np.: coraz dłuższe dni, coraz wyższa   temperatura, topnienie śniegu   i lodu, powracające pierwsze  ptaki (skowronki, czajki, szpaki)

- poznawanie zwiastunów wiosny, (np. kwitnienie wierzby i leszczyny, pojawienie się pąków na  drzewach)

- rozwijanie umiejętności wokalnych

- poznanie wybranych  elementów pogody

- rozwijanie umiejętności malowania

- rozwijanie percepcji  słuchowej

  1. Wiosenne hodowle

-Zakładanie zielonego ogródka w sali

-poznanie czynników potrzebnych do rozwoju roślin

- rozwijanie umiejętności wokalnych

- rozwijanie umiejętności plastycznych

- rozwijanie wyobraźni  przestrzennej

- rozwijanie umiejętności liczenia

 

Piosenka „Wiosenny spacerek”

  1. Tup, tup, tup, tup, tup, tup.

Już cieplutkie słońce świeci,

na wycieczkę poszły dzieci

z naszego przedszkola,

z naszego przedszkola.

  1. Tup, tup, tup, tup, tup, tup.

Tu fiołek, tam pierwiosnek,

widać wiosnę, słychać wiosnę

w lesie i na polach,

w lesie i na polach.

  1. Ćwir, ćwir, ćwir, ćwir, ćwir, ćwir.

Jaskółeczka czarna, mała

z ciepłych krajów przyleciała,

gniazdo swe buduje,

gniazdo swe buduje.

Wiersz „Wiosna” (M. Frączek)

Przyszła do nas wiosna,

ciepła i radosna.

Ptaszek pięknie śpiewa,

zielenią się drzewa.

Słonko w górze świeci,

Weselą się dzieci.

Każdy dobry nastrój ma,

niechaj wiosna długo trwa