Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dzień Matematyki

14 marca obchodziliśmy Dzień matematyki!!
Każda grupa otrzymała zadanie do wykonania.
Zadaniem Słoneczek i Pszczółek było: mierzenie długości za pomocą dowolnej jednostki (kroków, stóp, dłoni, sznurków, patyków, tasiemek).Porównywanie wyników, podsumowanie i omówienie (jaką jednostką mierzyło się szybciej, wygodniej itd)
Zadaniem specjalnym było: zmierzyć (krokami, stopami) długość korytarza!
Zadaniem dla Kotków było: ważenie. Kotki zrobiły prostą wagę szalkową. Odważnikami służyły: klocki drewniane, plastikowe, pluszowy miś, lalka, samochodzik. Dzieci porównywały ciężar przedmiotów i określały, co jest cięższe, lżejsze lub waży tyle samo
Krasnale zajmowały się mierzeniem płynów i pojemności naczyń.
Tygryski i Zajączki wymyślały i konstruowały własne gry planszowe, grały w nie i wymieniały się między grupami.
Motylki planowały i urządzały przyjęcie dla misiów
Misie porównywały wielkość (dłoni, stopy, wzrostu) między dziećmi w grupie.
Biedronki poznawały i poszukiwały kształty w swoim otoczeniu