Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dzień Matematyki

14 marca obchodziliśmy Dzień matematyki!!
Każda grupa otrzymała zadanie do wykonania.
Zadaniem Słoneczek i Pszczółek było: mierzenie długości za pomocą dowolnej jednostki (kroków, stóp, dłoni, sznurków, patyków, tasiemek).Porównywanie wyników, podsumowanie i omówienie (jaką jednostką mierzyło się szybciej, wygodniej itd)
Zadaniem specjalnym było: zmierzyć (krokami, stopami) długość korytarza!
Zadaniem dla Kotków było: ważenie. Kotki zrobiły prostą wagę szalkową. Odważnikami służyły: klocki drewniane, plastikowe, pluszowy miś, lalka, samochodzik. Dzieci porównywały ciężar przedmiotów i określały, co jest cięższe, lżejsze lub waży tyle samo
Krasnale zajmowały się mierzeniem płynów i pojemności naczyń.
Tygryski i Zajączki wymyślały i konstruowały własne gry planszowe, grały w nie i wymieniały się między grupami.
Motylki planowały i urządzały przyjęcie dla misiów
Misie porównywały wielkość (dłoni, stopy, wzrostu) między dziećmi w grupie.
Biedronki poznawały i poszukiwały kształty w swoim otoczeniu