Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Maj

 

Grupa 3 i 4 latków

Miesiąc: maj

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//nature

 

 

1.

 

2.

 

3.

What is hiding in the grass?

 

Let’s catch butterflies!

 

Counting butterflies.

Słownictwo: butterfly, ladybug, bumblebee, grass, hide.

Kolory: white, yellow , green, red, blue. 

Cyfry: 1-10

Piosenka: What Is the weather like today?

                Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple song)

 

 

4.

 

5.

 

6.

 

The Itsy Bitsy Spider.

 

My own spider gentlemen.

 

Let’s count spider legs.

Słownictwo: spider, butterfly, ladybug, bumblebee, socks, sun, waterspad.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple, pink.

Liczby: 1-10

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

Piosenki: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple song)

                    

                           The Itsy Bitsy Spider

                          (Twinkle Little Stars)

 

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

Bumblebee Day!

 

Bumblebee and egg.

 

How many stripes does a bee have?

 

Slug Day.

 

Storytime: Bug in the Rug written by Russel Pynter & Lesley Sims

Summary

Słownictwo: bumblebee,  wings, honey, eyes, legs,

 Kolory: yellow, black white, orange, red, green, blue, gray.

Piosenki: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple song)

Słownictwo: bumblebee, egg, bee house, the queen.

 

Piosenka: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple song)

 

Słownictwo: slug, shell, dog, cat, owl.

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

Liczby: 1-10

 

Grupa 5 i 6 latków

Miesiąc: maj

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//nature

 

 

1.

 

 

2.

 

3.

What is hiding in the grass?

 

 

Let’s catch butterflies!

 

 

Counting insects.

Słownictwo: butterfly, ladybug, bumblebee, spider, ladybug, slug, caterpillar, grass, hide.

Kolory: white, yellow, purple, brown , green, red, blue. 

Liczby: 1-15

Piosenki: What Is the weather like today?

                Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple Song)

                              Spring is here

                            5 Little flowers

 

 

4.

 

5.

 

6.

 

The Itsy Bitsy Spider.

 

My own spider gentlemen.

 

Let’s count spider legs.

 

Słownictwo: spider, butterfly, ladybug, bumblebee, socks, sun, waterspad.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple, pink.

Cyfry: 1-15

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

Piosenki: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple Song)

                    

                           The Itsy Bitsy Spider

                          (Twinkle Little Stars)

 

7.

 

8.

9.

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

Bumblebee Day!

 

 

Let's roll a bumblebee.

 

 

How many stripes does a bee have?

 

 

Slug Day.

 

Storytime: Bug in the Rug written by RusselPynter & Lesley Sims

Bug’s activities

Słownictwo: bumblebee, wings, honey, eyes, legs,

Kolory: yellow, black white, orange, red, green, blue, gray.

 

Piosenki: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple Song)

Słownictwo: bumblebee, dice, spots, roll

Liczby: 1-15

Piosenka: Butterfly, ladybug, bumblebee

                         ( Super Simple Song)

 

 

 

Słownictwo: Slug, shell, dog, cat, owl,

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

Liczby: 1-10