Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Styczeń

 

Grupa 3 i 4 latków

Miesiąc: styczeń

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Winter/colors/

numbers/family/clothes

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

Do You Know Me? Gingerbread shape activity.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gingerbread counting. Matching activity.

Słownictwo: gingerbread, girl,boy.

Kolory: white, yellow,brown, red, green, orange,purple.

Cyfry: 1-10

Piosenki: Crazy Colors Creatures (YouTube)

Hello, Hello! Can You Clap Your Hands? (Super Simple Song)

Grandma, Grandpa ( melodia: Frere Jaque) YouTube

Gingerbread, Gingerbread (melodia: Frere Jaque)

One Little, Two Little, Three little Gingerbread

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

5.

This is My Family.

 

 

 

 

 

 

 

Let’s dress up Daddy Fox.

Storytime “Fox’s Socks”

Julia Donaldson & Axel Scheffler

Counting socks Activity.

Słownictwo: mother, father, baby, sister, brother.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple.

Cyfry: 1-5

Piosenka: Crazy Colors Creatures  (YouTube)

Hello, Hello! Can You Clap Your Hands? (Super Simple Song)

Finger Family

Grandma, Grandpa ( melodia: Frere Jaque)

Słownictwo: fox, mouse, trousers, shirt, bowl tie, dress, socks.

Cyfry: 1-10

 

Piosenka:” One Little, Two Little, Three little Socks” (melodia: 10 little fingers)

Grandma, Grandpa ( melodia: Frere Jaque)

 

6.

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

 

11.

 

12.

 

13.

My Grandmother and Grandfather.

 Grandmother and Grandfather puzzle time.

Where is grandfather and Grandmother?

 

 

 

Grandparents Day.

Where is my family ?

 

 

 

Hello winter! Are you there?

 

Summary

 

Summary

Słownictwo: grandmother, grandfather, trousers, shirt, bowl tie, dress, socks.

 Kolory: yellow, white, orange, red, green, blue, purple.

Piosenka:Grandma, Grandpa ( melodia: Frere Jaque)

 

Słownictwo: on, in, under, by, mother, father, baby, sister, brother, grandmother, grandfather.

Piosenka:” Finger Family”

“When I See my Grandparents” (melodia: Itsy Bitsy Spider)

Słownictwo: snowball, snowman, snowflake, cold.

Cyfry: 1-10

Piosenka: “ What is the weather?”

 

 

 

 

 

 

 

Grupa 5 i 6 latków

Miesiąc: styczeń

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Winter/colors/

numbers/family/clothes

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

Do You Know Me? Gingerbread shape activity.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gingerbread counting. Matching activity.

Słownictwo: gingerbread, girl, boy, star, rectangle, square, circle.

 Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple.

Cyfry: 1-20

Piosenki: If You Happy, Happy Clap your Hands (Super Simple Song)

Gingerbread, Gingerbread (melodia: Frere Jaque)

When I see My Grandparents  (melodia: Itsy Bitsy Spider)

One Little, Two Little, Three little Gingerbread

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

This is My Family.

 

 Let’s dress up Daddy Fox.

Storytime “Fox’s Socks”

Julia Donaldson & Axel Scheffler

 

Counting socks Activity.

Słownictwo: mother, father, baby, sister, brother, uncle, aunt.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange,purple.

Cyfry: 1-20

Piosenka: Crazy Colors Creatures  (YouTube)

Hello, Hello! Can You Clap Your Hands? (Super Simple Song)

Finger Family

When I see My Grandparents  (melodia: Itsy Bitsy Spider)

 

Słownictwo: fox, mouse, trousers, shirt, bowl tie, dress, socks.

Cyfry: 1-10

 

Piosenka:” One Little, Two Little, Three little Socks” (melodia: 10 little fingers)

When I see My Grandparents  (melodia: Itsy Bitsy Spider)

6.

 

7.

 

 

 

8.

 

 

9.

 

10.

 

11.

12.

13.

My Grandmother and Grandfather.

 

Grandmother and Grandfather sequence puzzles.

 

Where is grandfather and Grandmother?

 

 

Grandparents Day.

 

 

Where is my family ?

 

Hello winter! Are you there?

 Summary

Summary

Słownictwo: grandmother, grandfather, trousers, shirt, bowl tie, dress, socks.

 Kolory: yellow, white, orange, red, green, blue, purple.

When I see My Grandparents  (melodia: Itsy Bitsy Spider)

 

 

 

Who took the cookie - game

 

 

Słownictwo: on, in, under, by, mother, father, baby, sister, brother, grandmother, grandfather.

Gra: I Have… Who Has?

Piosenka:”Finger Family”

“When I See my Grandparents” (tune: Itsy Bitsy Spider)

Słownictwo: snowball, snowman, snowflake, babble hat, scarf, cold.

Cyfry: 1-10

Piosenka: “ What is the weather?”

When I see My Grandparents  (melodia: Itsy Bitsy Spider)