Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wrzesień

Cele ogólne:

• uwrażliwienie dzieci na język angielski oraz wypracowanie gotowości do rozwijania kompetencji komunikacyjnej (communicative competence) kształtowanej w pełni na następnym etapie edukacyjnym w szkole;
• kształtowanie motywacji do nauki języka angielskiego i stwarzanie sytuacji sprzyjających odkrywaniu świata;
• rozwijanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i rówieśnikami, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych;
• wspomaganie rozwoju mowy oraz innych umiejętności komunikacyjnych dzieci;
• wychowanie przez sztukę oraz utwory muzyczne;
• kształtowanie kulturalnych nawyków;
• przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem angielskim.

Grupy: 3,4,5,6 latków prowadzone będą z odpowiednim rozszerzeniem językowym dostosowanym do wieku i umiejętności grupy. Materiał nauczania oparty jest na 8 podstawowych blokach tematycznych:
1. Kolory
2. Liczby
3. Części ciała
4. Ubrania
5. Pogoda
6. Zwierzęta
7. Jedzenie
8. Rodzina
Program ten realizowany będzie z wykorzystaniem aktywnego i biernego języka. Dotykowym wsparciem nauczyciela będą pioseneki, kart obrazkowe, gry oraz pacynka.

 

Miesiąc 

Tematy

Słownictwo

Wrzesień

1.Greeting with Gloria.


2. Colors. Gloria Let’s Play with colorful stickers.

 

3. Colors. Rainbow Games. Playing with blocks. 


4.The Colour monsters – matching games.

 

5.Let’s feed the Colour Monster – colors and emotions.

 

6.Storytime: “The Colour Monster” Anna LLenas.

 

7. Numbers up to 10. Blocks game.



8. „See you later alligator” Counting.

 

9. Storytime with „ See you later alligator” Make Believe Ideas.

Welcome everyone.

Hi, hello.

 

(Super Simple Song) Hello!, Goodbye!, 

3 x Hello „ imię ” .

Is nice to see you, too. Who is next?

2.Colours: yellow, orange, red, green,  blue, purple, pink.

 

3.Rainbow, big, small.

 

4,5,6.Happy, sad, angry, in love

Colors: yellow, blue, red, pink.




 

 

7.Numbers: 1-one, 2-two, 3-three, 4-four, 5- five, 6-six, 7-seven, 8-eight, 9-nine, 10- ten.

Super Simple Song: How Many Fingers? 

Our Favorite Number Song

 

 

 

8.Numbers and counting up to 10.

5-6 latki

 

Wrzesień


 

1.Greeting with Gloria.


2. Colors. Symmetry Games with sticks.

 

 

3. Colors. Rainbow Games 




4.The Colour monsters – matching games.

 

5.Let’s feed the Colour Monster – colors and emotions.

 

6.Storytime: The Colour Monster.

 

7. Numbers up to 10. Blocks game.

 

 

 

 

 

 

 

8. „See you later alligator” Counting.

 

 

9.  Storytime with „ See you later alligator” Make Believe Ideas.

 

 

1.Welcome everyone.

Hi, hello. („Hickelty pickelty Bumblebee, will you say your name for me”, 3x Hello „ imię ”. is nice to see you, too)

 

 

2.Colors: yellow, orange, red, green,  blue, purple.

Square, triangle, circle, star, hart, rectangle, heptagon

 

3.Dark red, bright red, orange,yellow, bright green, dark green, bright blue, dark blue,purple, dark brown, bright brown. 

Up, down,

 

4,5,6.Color Monster: yellow, black, red, green,  blue, pink

Happy, sad, angry, in love, scared



 

Numbers: 5 latki up to 15

                   6 latki up to 20

1-one, 2-two, 3-three, 4-four, 5- five, 6-six, 7-seven, 8-eight, 9-nine, 10- ten, 11-eleven, 12 twelve, 13thirteen, 14 fourteen, 15 fifteen, 16 sixteen, 17 seventeen, 18 eighteen, 19 nineteen, 20 twenty

 

 

8.Numbers and counting up to 10.

 

 

9.doughnut, cookies, ice-cream, cupcake.