Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kwiecień

 

Grupa 3 i 4 latków

Miesiąc: kwiecień

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//nature

 

 

1.

2.

 

 

 

What is the weather?

 

Spring is here!

Słownictwo: sunny, rainy, snowy, cloudy.

Kolory: white, yellow, white, blue. 

Cyfry: 1-10

Piosenka: What Is the weather like today?

 

Słownictwo: snow, a flower, birds, bees.

Piosenka: Five Little Flowers

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

Let’s collect flowers.

 

 

Pattern flowers activity.

 

Counting flowers activities

 

Słownictwo: snow, a flower, birds, bees, sun, leaf.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple,pink.

Cyfry: 1-5

Piosenka: Five Little Flowers

 

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy.

 

Cyfry: 1-10

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

 

Where is the butterfly?

 

Storytime: The Very Hungry Caterpillar written by Eric Carle

 

Caterpillar sensory activities.

 

What do I like?

 

Fruit Voting.

Let’s create a fruit.

Summary

Słownictwo: wings, egg, caterpillar, cocoon, eyes, legs,

 Kolory: yellow, black, white, orange, red, green, blue, gray.

Piosenki: Five Little Flowers

Five Little Caterpillar (The Kiboomers)

Słownictwo: an apple, plums, pears, strawberries, oranges.

 

 

 

 

Zwrot gramatyczny: Yes, I do

 

 

 

Piosenka: Make a circle, Getting faster

 

 

Grupa 5 i 6 latków

Miesiąc: kwiecień

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//nature

 

 

1.

 

2.

 

What is the weather?

 

Spring is here!

Słownictwo: sunny, rainy, snowy, cloudy.

Kolory: white, yellow, white, blue. 

Cyfry: 1-15

Piosenka: What Is the weather like today?

                (YouTube)

Słownictwo: snow, a flower, birds, bees, leaf.

Piosenka: Five Little Flowers

                 Spring is here. Poem, song, gesture.

                (YouTube)

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

Let’s collect flowers.

 

 

Pattern flowers activity.

 

Counting flowers activities

 

Słownictwo: snow, a flower, birds, bees, sun, moon leaf.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple,pink.

Cyfry: 1-15

Piosenka: Five Little Flowers

 

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy.

Cyfry: 1-15

6.

 

 

7.

 

8.

 

Where is the butterfly?

 

 

Storytime: The Very Hungry Caterpillar written by Eric Carle

 

Let’s build a caterpillar.

Słownictwo: wings, egg, caterpillar, cocoon, eyes, legs, head, ears.

Kolory: yellow, black, white, orange, red, green, blue, gray.

Piosenki: Five Little Flowers

                 Five Little Caterpillar (The Kiboomers)

                 All About Me

 

Słownictwo: an apple, plums, pears, strawberries, oranges, cake, ice-cream, pickle, cheese, salami, lollipop, cupcake.

Story activities.

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

 

What do I like? Fruit Soup.

 

Fruit Voting.

 

The day of the week.

 

Summary

Zwroty gramatyczne: Yes, I do; No, I don’t ; yammy, yucky.

 

 

Słownictwo: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday.

 

 

Piosenka: Make a circle, Getting faster