Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Luty

 

Grupa 3 i 4 latków

Miesiąc: luty

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//clothes

 

 

1.

 

 

2.

 

 

3.

Hello my body! Checklist.

 

 

Body shapes activity.

 

Let’s count body parts.

Słownictwo: head, shoulders, knees, toes.

Kolory: white, yellow,brown, red, green, orange,purple.

Cyfry: 1-10

Piosenki: One Little Finger (Super Simple Song)

                 Head Shoulders Knees & Toes

                 Grandma, Grandpa

Rymowanka: All about Me

Kształty: star, rectangle, square, circle, flower, heart.

 

4.

 

5.

 

6.

Carnaval! We are superheroes.

 

 

Valentine's day! Happy hearts.

 

Do you know st. Patric?

 

Słownictwo: fly like a superman, climb like a spiderman, stomp like a hulk, use electric power, snake like a catwoman.

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple,pink.

Cyfry: 1-8

Piosenka:

Słownictwo: heart, balloons, flowers.

Emocje: sad, happy, scared, angry, sleepy

 

Słownictwo: clover, flag, St. Patrick.

Kolor: green, black.

7.

8.

9.

10.

 

11.

Have we got body parts? 

 Storytime: “ I am a tiger” written by Karl Newson, Ross Collins

 Let’s color the parts of the body.

 

Summary

Summary

Słownictwo: head,legs, eyes, paw, tail.

 Kolory: yellow, black white, orange, red, green, blue,gray.

Piosenki: One Little Finger (Super Simple Song)

                 Head Shoulders Knees & Toes

                 Grandma, Grandpa

Rymowanka: All about Me

Słownictwo: mouse, raccoon, fox, snake, crocodile, bird.

 

 

Piosenka: Clap, Clap Song - corpusion corporal

 

Grupa 5 i 6 latków

Miesiąc: luty

Dział

Lekcja

Tematy

Słownictwo aktywne

Body/colors/

numbers//clothes

 

1.

2.

 

3.

Hello my body! Checklist.

Body shapes activity.

 

Let’s count body parts.

Słownictwo: head, shoulders, knees, toes, eyes, nose, ear, chin.

Kolory: white, yellow,brown, red, green, orange,purple.

Cyfry: 1- 15/20

Piosenki: One Little Finger (Super Simple Song)

                 Head Shoulders Knees & Toes

                 When I see My Grandparents

Rymowanka: Parts of My Body (melodia: Skip to My Lou)

Kształty: star, rectangle, square, circle, flower, heart.

 

 

4.

 

 

5.

 

6.

Carnaval! We are superheroes.

  

Valentine's day!Happy hearts.

 

Do you know st. Patric?

 

Słownictwo: fly like a superman, climb like a spiderman, stomp like a hulk, use electric power, snake like a catwoman, run like a flush;

laser eyes, magic, fireball, speed, lightning, ice power

Kolory: white, yellow, brown, red, green, orange, purple,pink.

Cyfry: 1-15/20

Słownictwo: hart, valentins, hug, gift, chocolate, flowers,kiss, balloons, love letter.

Słownictwo: clover, flag, St. Patrick.

Kolory: green, gold, black.

7.

8.

 

9.

 

10.

11.

 

 

 

 

Have we got body parts?

 

Storytime: “ I am a tiger” written by Karl Newson, Ross Collins

 

Let’s color the parts of the body.

 

Summary

Summary

Słownictwo: head, legs, eyes, paw, tail.

Kolory: yellow, black white, orange, red, green, blue,gray.

Piosenki: One Little Finger (Super Simple Song)

                 Head Shoulders Knees & Toes

Rymowanka: Parts of My Body (melodia: Skip to My Lou)

 

Słownictwo: mouse, raccoon, fox, snake, crocodile, bird.

 

 

Piosenka: Clap, Clap Song - corpusion corporal